MENÜ

5 Temmuz 2012 Perşembe

Günlük-Özel Kombinler

HERKESE MERHABALAR

Yıne Bakü'de bir gün daha başlıyor. Sıkıcı bir gün :(  Türkiye de ki evimi, işimi, arkadaşlarımı özlemeye başladım şimdiden ;( 
Heyecan verici tasarımlar, provalar, arkadaş muhabbetleri, gırgır, şamata hersey orda anlam kazanıyordu artık uzaktalar :(
Bugün moralim çok bozukkk sabah sabah son ses slow müzik sonuç kafa bir milyon...

Hande Yener'in de dediği gibi şu aralar bana lazım yeni yaşam alanı ....
Neyse böyle bir moralle bizim hazırlıklar devam ediyor. Bir terzi ile anlaşma yapmıştık Yalnız burda dikiş çok maliyetli. Herşey çok pahalı burda. Sadece bir tütü etek kombininin sadece dikiş ücretii 150 manat duyunca yuhhhhh dedim içimden Türkiyede kumaş aldık diktik prova ettik teslim ettik = 360 tl yani 185 azn cıvarı burdakıler sadece dikişe o kadar alıyoor 
o yuzden kendı ekıbımı toplayana kadar burda dıktırmeyıp Turkıyedekı atölyemize dıktırmeyı dusunuyorum. Gönül Kolat atölyesinde. EN azından daha uygun ..Canım memleketım benım heheheh

Bu arada Sefamerve ile görüşmeler devam ediyor Tamamen hazır giyim üzerine çalışmiş biri. Ünlü markaların seçkin ürünlerini bir arada toplayıp müşterilerine sunuyor..Beğendiğimiz ürünleri getirtip bakü' de satışa sunacağız inşallah...

Türkiyede ki özel tasarımlarımızdan birkaç örnek ekleyelım:

Gömlek: 85 Azn     TüTü Etek :80 Azn    Şal: 20 Azn



































                                   Tütü Etekler

 


                     Bunlarda günlük Tasarımlar



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder