MENÜ

26 Haziran 2012 Salı

BİR TASARIM HARİKASI

Merhaba Arkadaşlar güzel bir günde yine burdayım :)


Çok fazla vaktim olmadığı için internete girecek zamanı bulmakta zorlanıyorum. Ama çok geçmeden yeni kombinle karşınızdayım. Öncelikle tütü eteklere biraz değinmek istiyorum. Tesettür giyimde tütü eteklerin icadı bence bir dönüm olmuştur. Zaten tütü modası alıp başını gidiyor. Bu kombinde olduğu gibi...


Yine Baküde bir hanıma ulaştırdığımız nefis bir kıyafet

   
         Evli bir hanımdı ve akrabalarının düğünü için acil şık bir kıyafete ihtiyacı vardı. Modellerimizden resimde gördüğünüz kıyafeti seçti Kendisinden ölçülerini alarak siparişi işleme geçirdik ve resimdeki sonuç ortaya çıktı .
       Bordo tütü etek, ekru tül detaylı gömlek ve yine bordo bir şal ile kombinasyon tamamlandı.
      
        Eşi içinde aynı renkte bir kravat ile daha uyumlu bir çift oldular.

       İşlem tamamlanınca kendisine kıyafeti gönderdik. Çok beğendiğini söyledi. Mutlu günlerde giyinmesini temenni ediyorum. İnşallah güzel bir düğün geçirirler.
       Doğrusu ben bayıldım.. Bu renk bende de olmalı :)))
       Şimdi gelelim Fiyatlara Bu G. Kolat Tasarımlı özel kıyafetimiz:

        Tütü Etek  :  80 Azn  = 150 Tl
        Gömlek     :  85 Azn  = 175 Tl
        Şal            :  20 Azn  =  35 Tl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder