MENÜ

30 Haziran 2012 Cumartesi

Alışveriş Günlüğüm..

Tekrardan Merhabalar :)

Bir kaç gündür alışveriş krizim tutmuştu. Bakü kazan ben kepçe kap arayışına girdim. Bir kaç gündür havalar rüzgarlı olunca dedim pantalon üstü bir kap alayım. Alışveriş yapmaya bayılıyorum ama burda tabii alternatif çok yok. Bu yüzden bayanların ihtiyacı olabilecek herşeyi yavaş yavaş türkiyeden getirtip buradakilere farklı alternatifleri birarada sunmak istiyorum.

Gelelim alışverişe gezintim boşa çıkmadı targovide ki kotonda hoş siyah bi kap buldum. Ben aslında oraya, istanbuldaki istiklal caddesine çok benzettiğim için oranın ismini koydum :) Her gittiğimde kendimi İstanbul'da hissediyorum =)

Aldığım siyah kabı yine mağazadaki yeşil bir kemerle kobinledim. Üzerine yeşil şal, altına siyah pantolon yeşil bi portföy çanta gayet güzel oldu. koton sayfasında resmi bulabilirsem eğer paylaşirim sizle. Gitmenizi tavsiye ederim % 50 indirim var.

Bu arada Türkiyeden getirtmek istediğim uzun bi kap var sizinle paylaşmak istıyorum. Ben çok beğendim.

Renk uyumu çok hoş. Bu renklerde bir kıyafet tasarlanabilir. Kemer biraz basit kaçmış daha orjinal bir kemer olabilir. Ben altına acık renk orta boy bi etek ve platform ayakkabılarla tercih ederim...










Bugünlük bu kadar yeter esenkalın =))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder