MENÜ

22 Haziran 2012 Cuma

YENİ BİR KOMBİN DAHA


Hepinize MERHABA arkadaşlar. hayırlı cumalar. 


Bugün sizinle yeni diktiğim bir kombini paylaşacağım. Bakü'de yaşayan yasemin hanım facebook üzerinden bana mesaj atarak ulaştı ve istediği kıyafeti renklerini anlattı. Biliyorsunuz Bakü'de tesettürlü kıyafet bulmak çok zor. Özellikle insanın istediği şeyleri bulması daha da zor. 


Ya kolu kısadır ya boğazı açıktır yada boyu tutmaz bize.. Kombin yasemin hanımın isteği üzerine gömlek ve etekten oluşuyor





Resimde de görüldüğü gibi gömleğe hareket katması açısından fiyonk detayı ekledik. Gayet şık günlük bir model ortaya çıktı. Renk uyumu gayet hoş olduğunu düşünüyorum ve Yasemin Hanım'ın da fiziğine çok yakıştı. Genelde Facebook üzerinden irtibata geçtik. Hazırlık aşamasını resimleyerek kendisine onaylatarak verdiği ölçüler doğrultusunda diktim ve gönderdim kendisine. Ücreti kapıda ödemek istedi. Kurye ile gönderdik. Aynı zamanda kredi kartı ile de ödeme kolaylığımız mevcuttur. Sonrasında iletişime geçtik ve çok beğendiğini söyleyedi.

Bedende bir sorun olsaydı. Daraltma veya genişletme imkanımız var veya isterlerse provaya gelebilirler.

Sonuç olarak Yasemin Hanım ile güzel bir kombin oluşturduk ve beğenmiş olması beni çok sevindirdi.

Beni kırmayıp fotoğrafını gönderdiği için teşekkür ediyor mutlu günlerde kullanmasını diliyorum...

Hemen bu kombinin fiyatını öğrenelim:
Gömlek :   25 Azn   = 50 TL
Etek      :   30 Azn   = 60 TL

Not: yeni kombinleri yayınlamaya devam edeceğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder